Müəllif Satışın artırılması üçün 5 qiymət strategiyası

Satışın artırılması üçün 5 qiymət strategiyası

1. Qiymət bənzərliyi satışda önəm daşıyır

Yel universitetindən olan alimlərin tədqiqatlarına görə, əgər piştaxtada eyni qiymətə iki cür mal varsa, alıcı yekunda alışdan imtina edir. 

Həddindən artıq alternativlər, eləcə də alternativlərin olmaması, satış üçün fəlakətlidir. Əgər, saqqızın hər iki qutusu 63 qəpiyədirsə, ən potensial alıcıların yalnız 43%-i alış edəcək. Əgər, malın birinin qiyməti digərinkindən bir qədər fəqlənərsə, onda alıcıların sayı 77%-ə kimi yüksələcək. 

 İstehlakçı psixologiyası belədir ki, hətta hər iki məhsulun qiyməti cəlbedici olsa belə, alıcı eyni seqmentdən olan və eyni qiymətə qoyulan malı almaq istəmir. O səbəbdən bənzər mallara rəngarənglik gətirməyin qayğısına qalın. Misal üçün, eyni parlaq rənglərdən olan futbolkaları bir qiymətə, boz rəngdən olanları isə başqa bir qiymətə qoyun. Və satış özünü elə də çox gözlətməyəcək.

2. Qiymət lövhərindən istifadə edin.

1000 dollarlıq saatların ən yaxşı satış üsulu hansıdır? Onları 2000 dollarlıq qiyməti olan saatlarla yanaşı qoymaq lazımdır! Bu hiyləgərlikdən çox vaxt restoranlarda da istifadə olunur, bahalı yeməklər menyunun sonunda yerləşdirilir, bu, ziyarətçini qiyməti digər məhsulların qiyməti ilə müqayisədə çox yüksək göründüyü yeməklərin heç də bahalı olmadığına inandırmağa kömək edir. 

Əgər başlanğıcda o, hətta bahalılıq üzündən sizin müəssisənizə pul yatırmağı düşünmürdüsə belə, premium-səviyyəli məhsullar və xidmətləri standart məhsullarla yanaşı yerləşdirməklə siz müştərini onları almağa məcbur edirsiniz.

3. Veber qanunundan öz xeyrinizə istifadə edin

Veber qanununa əsasən, hissi intensivlik qıcıqlandırıcılıq intensivliyi ilə birbaşa mütənasibdir, və marketinqdə, xüsusən də qiymətlərin və xidmətlərin artırılmasında kifayət qədər tətbiq olunur. 

Qiymət artımına gəldikdə, hər bir satıcı unutmamalıdır ki, istənilən bahalaşma başlanğıc qiymətdən 10% fərqləndikdə, istehlakçıdan ötrü demək olar ki, nəzərə çarpmadan qalır. 

Bu o demək deyil ki, alıcı dəyişikliyin fərqinə varmır, bu o deməkdir ki, həmin dəyişikliyi o, çılğın qəzəb və şikayət axını kimi qəbul etmir. Qiymət yaratma tənliyində həddən çox dəyişənlər mövcuddur, ancaq sizin son hədəfiniz birdir - sadiq bir alıcı, buna görə də həmişə bu və ya digər hərəkətlərinizin ona təsir dərəcəsi barədə düşünün.

4. Ağrılı nöqtələrə təsiri azaldın

Karneqi-Mellon universitetindən olan alimlərin bu yaxınlarda apardığı tədqiqatlar göstərib ki, satınalma ilə müştəri məmnuniyyətini artırmaq üsulları var ki, bu da sərf olunan pulların peşmançılığını aradan qaldırır.

Onlardan bəziləri:

Məhsulun qiymətini yenidən nəzərdən keçirin. Bu, ola bilsin ki, qısa müddətdə sizin gəlirinizi azaltsın, amma uzunmüddətli perspektivdə mal dövriyyənizi yüksəldəcək və daha çox mal və xidmətlər satacaqsınız.

Məhsulları dəst şəklində satmaq. Təcrübə göstərir ki, insanlar hərtərəfli fərdi satınalmaların sizin təqdim etdiyiniz seçimdən daha ucuz olmasına baxmayaraq, aksesuarların alınmasına vaxt və pul sərf etməmək üçün hərtərəfli avadanlıqları tam dəst şəklində alırlar.

–  Faydalılıq və zövq üçün müraciət. Bir var sadə bir şeyi almaq, bir də var təkcə problemi həll etməklə qalmayıb, həm də yaxşı əhvali-ruhiyyə bəxş edən bir şey almaq bu tamamilə fərqli bir hissdir.

–  Nəyisə pulsuz təklif etmək. “Pulsuz” – bu alıcıya möcüzəli şəkildə təsir edən çox güclü sözdür. İkinci malın tamamilə pulsuz və ya pulsuz çatdırılması, sizin məhsul və ya xidmətinizə aşkar üstünlük gətirir.

Köhnə, sınanılmış metodlardan istifadə etmək. Misal üçün, sehirli 9 rəqəmi istənilən vəziyyətlərdə işə yarıyır. 60 dollar idi, indi 45 dollardır! 60 dollar idi, indi 49 dollardır! Alıcı psixologiyasının xüsusiyyəti belədir, baxmayaraq ki, fakt üzrə onun pul kisəsindən ötrü daha az sərfəlidir, ikinci variant ona birinciyə nisbətdə daha cəlbedici görünür.

5. Səbəbsiz yerə heç vaxt müqayisəyə əl atmayın

Heç vaxt xidmətə görə alıcıya iki qiyməti müqayisə etməyi təklif etməyin, çünki kontekstdən kənar müqayisəli qiymət yaratma aktı istehlakçının qiymətləndirməsində gözlənilməz nəticələr yarada bilər. 

Əgər, iki qiyməti müqayisəli şəkildə təklif etmək qərarı vermisinizsə, onda bu məhsulların niyə müqayisə olunduğunu izah edin, əks təqdirdə qiymətlərdəki fərq alıcını düşünməyə məcbur edəcək. O, aldadıldığını düşünəcək, rəqibləriniz isə sizin bu addımınıza yalnız şad olacaqlar. 

Fərqlənmə faktına deyil, qiymətlərin nə üçün aşağı olmadığına fokuslanmaq lazımdır. Bu tezisə yaxşı bir misal – məsələn, daha ucuz sığorta xidmətlərinin alıcıya həmişə faydalı olmadığı səbəbini açıqlayan bir sığorta şirkəti kim hərəkət edirsiniz.

satış,marketinq,